Det er nemt at skifte til Toft Administration
Det er nemt at skifte administrator. Vi hjælper jer med det hele – lige fra at opsige jeres nuværende aftale til at rekvirere jeres materiale.
Det vigtigste er, at I har taget en beslutning – vi hjælper jer med at gennemfører den. Beslutningen skal tages i henhold til jeres vedtægter.
Nogen gange kræver det en generalforsamlingsbeslutning andre gange er bestyrelsen bemyndiget til at indgå en aftale.
Hvis du er i tvivl, er du velkommen til at kontakte os.
Når først vi har indgået en aftale, er forløbet som følger:
- Vi kontakter jeres administrator og får overdraget jeres materiale
- Fuldmagter til bank og PBS bliver fremsendt til underskrift
- Jeres ejendom bliver tilmeldt PBS eller eksisterende aftaler bliver overført
- Vi opretter jeres ejendom i vores IT-system
- Et velkomstbrev sendes til alle beboerne med information om skift af administrator og kontaktoplysninger
- Jeres Web-løsning gøres klar og vi lægger informationerne ind, når vi modtager dem
- Når alt er lagt ind og gennemgået, kontakter vi jer og holder et opfølgningsmøde og aftaler fremtidige procedurer
Ejerforeningen skiftede administrator til Toft Administration, hvilket har været meget positivt. Det er et firma med styr på sagerne og servicemindede medarbejdere.
Dette har også betydet, at bestyrelsen har sluppet for konstant at skulle være involveret i problemer med fakturaer, der ikke blev betalt, forkert opkrævning af fællesudgifter osv., som det var tilfældet med ejerforeningens tidligere administrator.
Alt i alt kører det administrative i ejerforeningen på skinner og uden problemer!
Referat fra en af vores kunder