Administration tilpasset jeres forening
Vi tilpasser vores løsninger til jeres forening og bestyrelse, hvor vi supplerer med de kompetencer I har behov for.
Med os har du altid direkte adgang til professionel støtte, og du kan blive fri fra at udføre udvalgte opagver uden for jeres interresse- eller kompetencefelt.
Få skræddersyet Jeres egen løsning og vælg mellem alle de primære opgaver, som typisk skal varetages i en forening.
Vi kan hjælpe jer med stort og småt, og sammen med os får du desuden adgang til vores gode samarbejdspartnere.
Let selv at holde styr på dokumenter og vedtægter med vores digitale løsning!
Slut med at rode i bunker efter referater fra tidligere generalforsamlinger og let adgang til vedtægter, forsikringspolice og alle de andre papirer.
Du skal blot sende dine bilag til os og så sørger vi for resten.
Med online database har du let adgang til alt jeres data, både derhjemme og på farten.
For at gøre det rigtig nemt for bestyrelsen, er der også mulighed for at bestyrelsen selv kan bestemme, hvad der kun er tilgængeligt for bestyrelsen og hvad alle beboerne skal have adgang til .
Samarbejde med Toft Administration
“Vi er en mindre andelsforening og har derfor valgt at lade Toft administration varetage alt det tunge administrationsarbejde og det fungerer utroligt godt.
Toft administration yder de der uvurderlige ekstra procent, som i praksis gør hele forskellen – og det gør de hver gang. Hos dem er vi altid i centrum.“
Charlotte fra Andelsboligforeningen Langagerhøj