SELSKABSADMINISTRATION
Vi administrerer flere selskaber og tilpasser vores løsninger til jeres behov.
Ud over de almindelige driftsopgaver i en daglig ejendomsadministration af udlejningsejendomme, kan vi supplerer følgende opgaver i forbindelse med selskabsadministration:
- Udarbejdelse af rapporter og klargøring af regnskabsmateriale til revision
- Bogføring i henhold til gældende regnskabs- og bogføringslovgivning
- Momsregnskaber – udfærdigelse og indberetning
- Perioderegnskaber
- Budgettering for selskabet herunder udarbejdelse af drifts-, balance- og likviditetsbudget
- Udsendelse af rapportering til ejerne og andre interessenter
- Sørge for betalinger
- Kontrol og udarbejdelse af løbende lejereguleringer
- Indkalde og deltage i bestyrelsesmøder
- Indkalde og deltage i generalforsamlinger
- Oprydning i ejendomsselskaber
- Øvrige administrationsopgaver
Kontakt os gerne for en uforpligtende snak eller møde.