SELSKABSADMINISTRATION

Vi administrerer flere selskaber og tilpasser vores løsninger til jeres behov.

Ud over de almindelige driftsopgaver i en daglig ejendomsadministration af udlejningsejendomme, kan vi supplerer følgende opgaver i forbindelse med selskabsadministration:

  • Udarbejdelse af rapporter og klargøring af regnskabsmateriale til revision
  • Bogføring i henhold til gældende regnskabs- og bogføringslovgivning
  • Momsregnskaber – udfærdigelse og indberetning
  • Perioderegnskaber
  • Budgettering for selskabet herunder udarbejdelse af drifts-, balance- og likviditetsbudget
  • Udsendelse af rapportering til ejerne og andre interessenter
  • Sørge for betalinger
  • Kontrol og udarbejdelse af løbende lejereguleringer
  • Indkalde og deltage i bestyrelsesmøder
  • Indkalde og deltage i generalforsamlinger
  • Oprydning i ejendomsselskaber
  • Øvrige administrationsopgaver

Kontakt os gerne for en uforpligtende snak eller møde.

Bliv ringet op!

Ejerforening anbefaler Toft administration