
Vi søger en ejendomsadministrator til vores team
Vi søger dig, som
- Har erfaring som ejendomsadministrator og er fortrolig med ejendomsadministration
- Har kendskab til Unik Bolig
- Trives med at tage ansvar for dine arbejdsopgaver
- Ønsker fleksibilitet i din hverdag, hvor du kan kombinere karriere med privatlivets behov
Der er både muligheder for dig som trives med egne kunder og varetage generalforsamlinger og dig, som helst vil specialisere dig inde for regnskab og daglig kundekontakt uden generalforsamling. Vi skræddersyr stillingen til dig.
Kontakt mig gerne på telefon 70 27 41 27 eller via mail på hal@toftadm.dk – Jeg hedder Helle Toft og glæder mig til at høre fra dig.
Hvorfor vælge os?
Hos os får du muligheden for at udvikle dig både fagligt og personligt inden for dit felt. Vi er 11 kollegaer og har derfor en størrelse, hvor der er mulighed for mange typer opgaver og du samtidigt kan specialisere dig inden for dine interessefelter.
- Vi tilbyder fleksible arbejdsvilkår, så du kan finde balancen mellem karriere og privatliv.
- Du får ansvar for dine egne kunder og generalforsamlinger, men med støtte fra et engageret og samarbejdsvilligt team.
- Både mulighed for kun at få foreningskunder – eller måske udlejningskunder – eller alle typer afhængig af hvad du synes er sjovt
- Central beliggenhed 2 minutters gang fra gågaden i Roskilde – Vi har gratis parkering og er tæt 10 minutters gang til stationen.
- Vi har et godt arbejdsmiljø med plads til både faglig og personlig udvikling, hvor vi understøtter efteruddannelse og læring.
- Vores høje serviceniveau og positive tilgang til vores kunder, giver os glade kunder
- Der er pensions- og sundhedsordning
- Mulighed for at indgå aftale om både fuld tid eller deltidsarbejde
- Du får egen kontorplads


Du bliver en del af et socialt og kollegialt arbejdsmiljø
Vi er en virksomhed, der lægger vægt på det daglige fællesskab og gode kollegiale relationer. Vi spiser ofte frokost sammen i vores hyggelige frokoststue, hvor der også er plads til at tilberede din egen mad. Vores kaffemaskine sørger for en god kop kaffe, som ofte nydes i fællesskab.
Vi har flere sociale arrangementer i løbet af året, der styrker teamets sammenhold og giver plads til både sjov og faglig sparring. Hos os værdsætter vi at kunne møde hinanden i øjenhøjde og skabe en positiv hverdag sammen.
Faglig og personlig udvikling
Vi tror på løbende udvikling, og vi understøtter derfor efteruddannelse og læring. Du får mulighed for at vokse både fagligt og personligt, mens du arbejder i et ambitiøst miljø, der leverer høj kvalitet og service til vores kunder.
Samarbejde på tværs
Vi er gode til at hjælpe hinanden og har fokus på at løfte i flok, så vi alle trygt kan få hjælp, når der er meget at se til.
Kontakt mig gerne på telefon 70 27 41 27 eller via mail på hal@toftadm.dk – Jeg hedder Helle Toft og glæder mig til at høre fra dig.
Trives du med ansvar og selvstændighed
Som ejendomsadministrator får du ansvaret for kontakten til dine kunder og mulighed for at varetage daglig administration, regnskab og afvikling af generalforsamlinger – primært i foråret, hvor du vil opleve en travl periode, men med stor fleksibilitet i løbet af året. Vi stoler på din erfaring og giver dig frihed til at forme dine egne opgaver.
Samarbejde og vidensdeling
Du får den tætte kontakt til dine faste kunder samtidigt med, at vi samarbejder på tværs for at løfte opgaverne. Vi hjælper hinanden og spørger gerne hinanden til råds. På den måde lærer vi mere og bliver stærkere inden for vores felt.
Gode digitale værktøjer og platformsløsninger
Vi benytter Unik Bolig og ProBo som vores primære systemer. Disse er suppleret med blandt andet Bankafstemningsmodul, officepakken, ChatGpt og Copilot. Vi er stadig nye i udnyttelse af AI produkter og øver os sammen i at bruge værktøjerne suppleret understøttet af undervisning og inspiration.
Gode lokaler
Vi har lyse hyggelige lokaler beliggende midt i Roskilde med 2 minutters gang til gågaden. Stationen ligger kun 10 minutters gang herfra og vi har mulighed for parkering.
Du kan læse mere om os i vores medarbejderhåndbog.


Kontakt os – Vi glæder os til at få en ny kollega
Kontakt mig gerne på telefon 70 27 41 27 eller via mail på hal@toftadm.dk gerne med et CV. Jeg hedder Helle Toft og startede firmaet for nu 16 år siden.
Vi indkalder til samtaler løbende. Alle henvendelser behandles naturligvis fortroligt og alle får svar.
Jeg glæder mig til at høre fra dig!
Kontakt mig gerne på telefon 70 27 41 27 eller via mail på hal@toftadm.dk.
Vi er naturligvis medlem af EjendomDanmark. Følg os på LinkedIn.
