Administration tilpasset jeres forening
Vi tilpasser vores løsninger til jeres forening og bestyrelse, hvor vi supplerer med de kompetencer I har behov for.
Vores basis-løsning indeholder alle de primære opgaver, som typisk skal varetages i en forening. Dette er opgaver, så som opkrævning af boligafgift, rykkerskrivelser, varmeregnskaber og betaling af regninger.
Bestyrelsen får adgang til bogføringen og kan følge med i foreningens økonomi, med scannede bilag og budgetopfølgning.
Vi deltager gerne med alt det praktiske omkring indkaldelse til generalforsamling, varetagelse af dirigentopgaven samt udarbejdelse af referatet alt sammen i forhold til jeres forenings ønsker.
Kontakt os gerne, hvis du har brug for mere information på tlf. 70 27 41 27.
Økonomisk overblik
Uanset hvilken type administration I ønsker, kan vi tilbyde at udarbejde et økonomisk overblik.
Ejendommen gennemgås af erfarne bygningssagkyndige, som udarbejder en 10 årig vedligeholdelsesplan. Dette sikrer en god prioritering af vedligeholdelsesopgaverne.
Med udgangspunkt i vedligeholdelsesplanen kombineret med kendskab til ejendommens daglige drift, udarbejdes et budget med fokus på likviditetsbehov og optimering af ejendommens drift.
Samarbejde med Toft Administration
“Vi er en mindre andelsforening og har derfor valgt at lade Toft administration varetage alt det tunge administrationsarbejde og det fungerer utroligt godt.
Helle og jeg har løbende drøftet de udfordringer, der er opstået hen ad vejen og Helle og hendes team stiller altid op med en særdeles kompetent seriøs vejledning og der bliver altid fuldt op på tingene.
De er altid meget hurtige med en tilbagemelding, hvilket er essentielt i hverdagen, og når der opstår en given akut udfordring/situation.
Toft administration yder de der uvurderlige ekstra procent, som i praksis gør hele forskellen – og det gør de hver gang. Hos dem er vi altid i centrum.
Jeg giver derfor Helle og Toft administration mine varmeste anbefalinger.“
Charlotte fra Andelsboligforeningen Langagerhøj